Valrörelsen 2010!

Hej Kamrater!

Nu är det som bekant dags för valet 2010! Här följer en förteckning över de planerade möten och aktiviteter som Vänsterpartiet i Haninge kommer att arrangera under augusti och september. Vi behöver Din hjälp, med detta och hoppas Du har tid och lust att ställa upp! Samtliga tider och platser är planerade med reservation för eventuella ändringar, pga. Tillstånd och gäster!

1. Lördagen den 21/8 Haningedagen vid Rudans friluftsområde mellan kl 11.00 – 18.00
  2. Fredagen den 27/8. Torgmöte i Brandbergens C. Kl. 15.00‑ 17.30  Gäst: Francisco Contreras
  3. Onsdagen den 1/9. Flygbladsutdelning vid Coop Forum och Ica Maxi i Haninge Kl. 11.00 – 13.00
  4. Lördagen den 4/9. Torgmöte i Jordbro C. Kl. 11.00 ‑ 13.00 Gäst: Ali Esbati
  5. Lördagen den 11/9 Konsert med Mikael Wiehe i Nynäshamn (tid ej bestämt) Annars, flygbladsutdelning i div. kommundelar
  6. Tisdagen den 14/9. Möte på KTH eller Fredrika Bremergymnasiet Kl. 15.00 – 17.30 Gäst: Jens Holm
  7. Onsdagen den 15/9 Arbetsplatsbesök på Åhléns lager i Jordbro. Eller torgmöte i Västerhaninge C. Kl. 15.00 – 17.30 Gäst: Josefin Brink
  8. Torsdagen den 16/9. Arbetsplatsbesök. Eller Torgmöte i Västerhaninge C. Kl. 11.00 – 13.00 Gäst: Josefin Brink.
  9. Fredagen den 17/9 Torgmöte vid Poseidons Torg i Haninge C. Kl. 16.00 – 18.00 Gäst: Ali Esbati

Skulle Du ha några frågor, eller undrar över något, så kan Du ringa mig eller skicka ett mail, Hoppas vi ses! Kamratliga Hälsningar: Hans Andreasen, Styrelseordförande Vänsterpartiet Haninge! Tel: 073-052 91 81

OBS! Vi behöver även valsedelsutdelare på valdagen den 19:e september, kan du ställa upp, hör av Dig till Sven Johansson, tel. 08-500 240 78

Vi ses på barrikaderna!!