Valet närmar sig!

Nu är det drygt en månad kvar till riksdagsvalet och vi är peppade till tusen i Vänsterpartiet  Haninge. Nu i söndags hade vi en liten valupptakt där vi förberedde inför stundande aktiviteter och affischeringar.

Som ni vet så jobbar vi med parametern – organisation för förändring! Vi ser gärna att så många som möjligt hjälper till så vi kan ta över både på riksplan och i Haninge kommun. All hjälp är välkommen, om det är vid flygbladsutdelning, bärhjälp, om du har bil, om du vill ringa runt, affischera, stå vid bokbord eller skriva insändare. Även om du bara kan hjälpa till en gång eller varje, så är vi tacksamma för vad en var kan göra i kampen för ett rättvist Haninge!

Det som står överst på att göra listan är affischering, det gäller att få upp våra lokala och nationella affischer runt om i Haninge. Detta kommer ske framförallt under söndagen den 17 e augusti. Inom snar framtid har vi spikat alla datum för framtida aktiviteter, ni håller er bäst uppdaterade här eller på vår facebook sida.

Det är inte bara i Haninge som vi drar igång med slutspurten, utan i hela Stockholms län. Utöver torgmöten och turnéer så öppnas vänsterns valstugor i Högdalen, Gullmarsplan, Huddinge, Liljeholmen, Sergels torg, Norrtälje och Sollentuna. dessa kan man såklart besöka och även träffa på vänsters riksdagskandidater!

Till sist lite trevlig läsning och valpepp när Vänsterpartiet i den senaste mättningen går framåt!