Valets finalmöte med Jens Holm och Pia Ortiz

JENS_Brandbergen13 sept

Imorgon lördag 13 september har vi vårt sista möte inför valet. Då får vi ut Vänsterpartiets miljöpolitiske talesperson Jens Holm och Pia Ortiz nr 1 på landstingslistan i Stockholm. Kom och ta en fika med oss och lyssna på några av våra främsta politiker i riksdag och landsting. Vi kommer självklart också ha några av våra toppnamn till kommunalvalet på plats.

Pia Ortiz

Underhåller gör Billey Shamrock och vi startar klockan 14. Jens och Pia kommer 14.30 men har ett strikt schema att följa så se till att vara på plats i tid. Du hittar oss utanför Brandbergens Centrums södra ingång.

thM9UG76IZ

Det här blir en sista chans att peppa inför valet, att förmedla att en rödgrön seger på söndag med ett starkt Vänsterparti är enda garanten att vi slipper borgerliga partier i styrande ställning i riksdag, landsting och kommun. Varje röst är viktig – nu kör vi på ända till vallokalerna stänger på söndag.

PS. Extrainsatt aktivitet i Jordbro ikväll, tidningsutdelning vid pendeln plus att vi kommer röra oss i området och uppmana människor att gå och rösta.